برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب مجازی برگزار شد 

برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام علیرضا امیری گفت: با توجه به شیوع کرونا ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری ساقی کربلا روستای اسلام آباد برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام «علیرضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری ساقی کربلا روستای اسلام آباد برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب به صورت مجازی برگزار شد.

امام جماعت مسجد ابوالفضل علیه السلام اسلام آباد افزود: به همین منظور با مشارکت جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری ساقی کربلا اقدام به تولید محتوا به صورت متنی، صوتی و تصویری با موضوع عفاف و حجاب در سطح فضای مجازی کردیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های مجازی کانون، تبیین اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده بود که به همین منظور یکسری مباحث مرتبط با آن در گروه مجازی کانون را مطرح کردیم تا گامی هر چند کوچک در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداشته باشیم.

 

حجت الاسلام امیری اضافه کرد: از سایر برنامه های کانون به مناسبت هفته عفاف و حجاب، طرح تلاوت مجازی سوره نور و هدیه ثواب آن به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و سلامتی بانوان محجبه بود.

امام جماعت مسجد ابوالفضل علیه السلام اسلام آباد ابراز کرد: به شرکت کنندگان در طرح تلاوت سوره نور به قید قرعه یک گیگ اینترنت هدیه شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این هم زمان با هفته عفاف و حجاب ختم قرآن کریم را آغاز کردیم و به همین منظور روزانه یک جز از قرآن کریم به صورت متنی و صوتی در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و هر یک از اعضای کانون روزانه یک صفحه از قرآن کریم را قرائت کرده و در این گروه صفحه قرائت شده را اعلام می کنند.

حجت الاسلام امیری عنوان کرد: همچنین روزانه به مدت ۱۰ دقیقه تفسیر یک صفحه از قرآن کریم در گروه مجازی گفته می شود و به سوال های شرعی و به شبهات دینی اعضا نیز پاسخ داده می شود.

 

امام جماعت مسجد ابوالفضل علیه السلام اسلام آباد در خاتمه یادآور شد: تا پایان نابودی کرونا عمده فعالیت های کانون فرهنگی هنری ساقی کربلا مسجد ابوالفضل علیه السلام از طریق مجازی برگزار می شود.

 

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری ساقی کربلا مسجد ابوالفضل علیه السلام در روستای اسلام آباد حوزه میانچیل از توابع شهرستان جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/ 586